Monday, March 21, 2011

Tanya Fahmi: Aku Ni Tak Cantik Ke?

Hello Stalker :DD Im sorry tdk online yesterday , entah internet meracauu :D
tengok2 ramai org blogcrawling di blog saya :D wahh , NICE !
tgah balas walking , dapat pulak tag dari kak TIQIE . hehe :D
thanks anyway , haha , bab jawab menjawab ni saya low skit , haha :DD
tapi saya akn jawab sdaya upaya saya la okayy (;
Pertanyaan ni dibuat oleh En. Fahmi , entah sya pun tk kenal .
saya buat untuk menurut perintah dan menjawab kemusykilan org .

pertama ;
Apakah maksud kecantikan. Bagaimana seseorang itu boleh dikatakan cantik?
- cantik itu bukan bergantung pada unsur fizikal saja , tetapi juga dalaman ,
kecantikan itu juga berkait rapat dgan keyakinan diri .

kedua ;
adakah kecantikan itu penting? kenapa?
- tidak dinafikan , masyarakat sekarang mementingkan kecantikan ,
tetapi kecantikan tanpa ilmu dan amal yang baik , tidak berguna jugak kan ?


ketiga : 
apa perasaan anda bila orang cakap anda tak cantik?
- soalan yang rumit , haha .bila orang cakap saya tidak cantik .
 paling pertama yang akan saya katakan ialah . terima kasih.
tuhan sudah mencipta saya sebegini rupa apalah daya saya 
hendak merubah ciptaanNYA .


keempat ;
kongsikan satu tips kecantikan yang boleh dipraktikkan bersama?
- rajinkan diri membaca Al-quran , kenapa ? semasa kita baca Al-quran ,
urat urat dimuka kita akan mengikut dalam setiap gerakan mulut kita ,
wajah akan lebih tegang jika mengamalkannya . dan yang last
SENYUM !


okay , time untuk tagging benda niee ! 
siapa arh mau kena tag niee ? 
PotpetBudakKecik
StrawberryFieqah 
Haha, Good luck kamuu :D

0 sweetpie ♥:


Hey you, feel the love in the air. Currently bubbles are stalking |+Follow |♥Dashboard