Wednesday, March 2, 2011

Contest Surat Hebat (;



hello all my boyfie and girlfie of course (;
today i want to share something with you all .
okayy, thanks to fyra because sudi tag hers contest to me and
to the others , thanks again (;
contest ni easy , tdak memudaratkan siapa pun . inscluding me la (;
contest ni pun ada terms and condition dy tau .
tapi mcm yg sya ckp, senang sja (;

first of all , you all harus menjadi follower dya , so yg blum follow
 dan mahu join contest ni , follow okay , [ Kiwilicious ]

okay , 1 things ! kalau you all mahu join contest ni ,
you all need ke bloggie si penganjur , here its .
         CONTEST FYRA (;
Si Fy kiwii
Saya suka __________ anda. Saya mengikuti anda kerana ________________. Hal pertama yang muncul dalam fikiran saya ketika saya pergi ke blog anda adalah, "___________________." anda mesti mempunyai __________ lebih di blog anda. Hal terbaik tentang __________ blog anda. Hal yang lucu tentang BLOG anda ___________. Saya pikir anda benar-benar ___________. Saya berharap saya telah ___________ . Jika aku pernah melihat anda dalam kehidupan nyata, saya akan _______. Saya berharap anda akan ____________ segera.

tulus __________.
[COPYCAT GTH]  My Answer iss : : :

1. Beloggie

2. saya mnggunakan tutorial anda ,
saya suka blog anda ,
     saya mahu brkawan dgan anda (;

3. " wawww (; cutee neee (; hhaha :D "

4. Followers and Admires (;

5. ke-Cute-An and ke-lawa-an (;

6. apabila ada org yg suka jeles pegi
carik pasal dgan fyra (; hhaha

7. sombong tapi tidak sebenarnya (;

8. Menjawab dgan tepat dan padat (;

9. Mencium anda ! hhaha (; [ joking ]

10. memilih entry ini ,hahaha (;
      harapharap la, dehee (;
11.







tarikh tutup pada 15 May 2011 (; 
hurry up before late (;

Hadiah Misteri Menunggu Si Pemenang >.<

Tag To ;    Gadients Semangat  
                  MizzTiaDania 
                             SugarCube (;

0 sweetpie ♥:


Hey you, feel the love in the air. Currently bubbles are stalking |+Follow |♥Dashboard