Sunday, November 13, 2011

Contest Blog Saya Terbaikkk!

Hello fellas, so tadi saya blogwalking sampai la jumpa contest nih, apa 
yang menarik minat saya ialah hadiah dya yang sangat-2 saya suka. 
Kalau mahu tahu, korang boleh jenguk blog penganjur either Aina or Rabiatul.
Syarat-2 contest adalah seperti:
1. Warganegara Malaysia #supaya sng nak post hadiah
2. Mesti ada blog #kalau tak ada, sign up cepat
3. Wajib follow blog Aina dan Rabiatul #bukan gila
followers tapi untuk tahu perkembangan terkini
4. Yang boleh join ialah kaum Adam dan kaum Hawa
#lelaki dan perempuan
5. Buad satu entry bertajuk "Contest Blog Saya 
Terbaikkk! 
by Aina dan Rabiatul"
6. Dalam entry tu, tempekkan banner yg ada kat atas skali
tu dan linkkan kat url contest ni
7. Tag 3 org atau lebih dan pastikan dorg tahu
8. Lepas buat entry tu, copy url entry korg n then paste 
kat ruang comment entry contest Aina. Link mcm ni 
"ainamarsya.blogspot.com" takkan diterima dan 
automatic direject ;D
9. Contest bermula dari 22 Oktober 2011 sehingga 22 
November 2011
Taggie:


With hearts and soul,
  Starcandy

0 sweetpie ♥:


Hey you, feel the love in the air. Currently bubbles are stalking |+Follow |♥Dashboard