Saturday, November 26, 2011

Contest Me n Blog.

Assalam and hello le fellas. Harinih mau join Pikah's and Syira's contest and kalau korang
mau join sama, click on the banner ok? So I have and I will tell you all a few reason why I 
do love my  little blog. Once upon a time:
Saya sayanggg sangat blog nih. Banyak memori blog nih pada saya. 
Korang memang lah xtau sebab nih bukan blog korang. Blog nih wujud 
di dunia bulan Januari lepas. Saya buat blog nih masa cuti Tahun Baru Cina. 
Act saya join blog ni sejak tahun lepas tapi blog yang dulu rosak dan saya
terpaksa delete. Sodihnyaaa -__- Dulu masa masih ada couple, blog nih lah 
sasaran saya utk lepaskan semuanya yang menyedihkan. Blog ni jugak lah first 
tahu saya dh single. Blog ni dh umpama kawan saya. Kalau online mesti wajib
buka, selagi xbuka, selagi tuh susah hati memanjang. Masa nak tidur pun masih 
terfikir 'esok nak post pasal apa?','esok nak hias bahagian mana?'. Too 
many question in this head, sampaikan my family pun cakap saya nih gila online,
but in fact saya cuma mau meluangkan masa dengan blog saya. Di sekolah lain 
cerita pulak, kawan-kawan saya naik bosan dengar saya cerita benda yang 
sama, that's it blog blog dan blog :D Mandi? Makan? Kadang-2 terlupa bila dh 
blogging. No wonder lah saya sayang blog nih sangat-2. Jangan jelly tau tau.


Tag: 

With hearts and soul, 
Starcandy

0 sweetpie ♥:


Hey you, feel the love in the air. Currently bubbles are stalking |+Follow |♥Dashboard