Tuesday, December 13, 2011

Contest kah apa ni?

Saya nak nerd glasses tu :'(

Assalammualaikum and hello korang korang semua!

Pelik tak post title saya ni? Ekceli pasal apa ah? Okay, mari saya ceritakan dekat korang apa 
yang terjadi sebenarnya. Tadi saya nampak satu updated entry pasal pemenang contest and 
bla bla bla. Takpayah la cakap nama contest tu, kang ada yang melenting, mampuihh. First  
tanya kat korang la, korang rasa adil tak kalau dalam satu contest tuh, sorang blogger nih join 
dan letak dua-dua blog dia (blog yang berbeza tapi orang yang sama). Then, dua-dua blog dia 
menang. Aci kah macam tu? So now bagi saya memang tidak aci, xtau la kalau bagi korang. 
Blogger lain terabai, blogger tuh dua-dua blog dia menang. Saya memang ada tanya penganjur
tuh, boleh kah macam tu? Guess what? She said boleh. *dah dapat clue penganjur tuh seorang
perempuan* Hmp, terpulang lah. Maybe kawan dia, that's why dia pertahankan pemenang tuh.

P/S: Buat contest, buat secara adil. Got it pretty?




With hearts and soul, 
Starcandy

12 sweetpie ♥:

Aliyah Perry said...

sokong sokong!tak aci betullah!:(

thefarinah♥ said...

@Aliyah Perry hah, tak aci kan -.-"

ShazlinMaulud said...

Ini tdak Adil ;3

thefarinah♥ said...

@ShazlinMaulud Hihiw. memang.

Anonymous said...

hish ! apela, tak adil betul , kalau macam tu , baik diri die sendiri je yang masuk than die jugak yang dapat semue hadiah tu , apela..huhu

Tiara said...

tsk.. sungguh tak adil.. penganjur tu tak patut buat macam tu.. -.-

thefarinah♥ said...

@nur amylia thats why pun, baik penganjur ikut sekali. ish -.-"

thefarinah♥ said...

@Newra Haha, memang.

Unknown said...

lol what kind of people is that ?
Baik x yah buat terus

thefarinah♥ said...

@Naimah lalala Tulah kan. That's why saya letak contest apa kah ini. -.-"

Unknown said...

baik x yah buat contest

thefarinah♥ said...

@nurul amirahhaha ya!


Hey you, feel the love in the air. Currently bubbles are stalking |+Follow |♥Dashboard