Friday, December 16, 2011

Fix bX-l4u1mh.

Assalam fellas :)

Page element jadi camni tak? Jom selesaikan.

Ekceli tadi saya banyak nampak orang tanya pasal masalah ni act saya pun 
baru tahu penyelesaian dia tadi. Okay so saya hanya boleh tolong apa yang termampu, kalau 
lah tuto ni menjadi, silakan comment, kalau tidak menjadi, xpayah comment. Eceh gurau :p 
Bagitahu kalau tak jadi ehh. Ni khas untuk pengguna google chrome saja, mozilla belum buat 
lagi :p Jom mula. Kalau nak nampak besar tekan je gambar tuh ok.

Nampak kan simbol tuh yang macam spanar. Ah tekan tuh.

Bila korang dah tekan dia akan keluar list so tekan tools macam yang saya tick nombor
1 dekat atas tuh, lepas tu ada keluar lagi list korang pilih yang macam saya tick nombor 2.

Bila korang dah tekan, dia akan keluar gambar macam ats ni so tick yang macam di gambar
SAHAJA. Lepas tuh tekan lah clear browsing data.

Lepas dah siap clear korang log in balik blog dan tengok page element tuh. Goodluck chinguu!




With hearts and soul, 
Starcandy

0 sweetpie ♥:


Hey you, feel the love in the air. Currently bubbles are stalking |+Follow |♥Dashboard