Wednesday, November 9, 2011

Bakat Tingkatan 3.

Hello fellas and superb readers! Balik dari sekolah direct buka laptop oh,
 jyahaha :D Yes, you all know, me and my lil' blog just like isi dan kuku, 
xboleh pisah lama sangat but heck, this evening, I cant spend my time with 
my blog. I need to go to school, ada latihan menyanyi la katakan. 

So weirdos my post title? Like I've said you guys before, this week
is the last week I'll go to school \holiday is just around the corner/
Jumaat ni, my school have organise a competition called  Bakat 
Tingkatan 3. So, kalau kita sertai competition tuh, 
kenalah tunjukkan bakat whether singing? playing music instrument?
 or elses. 

Saya dengan kawan saya Azie, and si pemain gitar Hanif, akan mewakili
 kelas kamiuntuk menyertai pertandingan ni, and the song that we will
sing is Carta Hati by Najwa Latif. Jhehehe :-B Act, we've been chose
Cinta Muka Buku at first, but kami changed it! So, saya harap kami
dapat melakukan yang terbaik.
Mrs.PMS said just now;
Engkau duduk di situ, diam tersipu malu, mahu mendekati akuu ... lalala ~

0 sweetpie ♥:


Hey you, feel the love in the air. Currently bubbles are stalking |+Follow |♥Dashboard