Tuesday, December 27, 2011

2012, Please be a wonderful year ok?


Assalammualaikum semua :) Ada azam baru dah sempena 2012? 4 days to go dan masuklah
2012. Macam baru semalam ja cuti then next week kita ke sekolah and I dont believe yang 
sekarang ni saya dah 16 tahun. Banyak pengalaman dan pengajaran yg saya dapat tahun nih,
hopefully tahun-tahun akan datang more better dari tahun nih. Next year saya memang mau 
masuk Pure Science Class. I'm freaking want studying more about science, hihi :p Ekceli, 
saya ada tanam beberapa azam untuk tahun 2012. Adalah antaranya yang agak 'ridiculous'
tapi memang tu yang saya azamkan pungg. The saddest one, mungkin saya xdapat update 
blog selalu dah nanti, laptop punya pasal lah ni. Tapi mungkin ada hikmah juga, supaya saya
lebih focus belajar and tidak honeymoon aite? Btw, click eh heartbeat and churp-churp saya
yang di sidebar tuh. I know para readers entry saya memang helpful person kan. Hihi kboii!

2012? Kiamat? Really? o.O





With hearts and soul, 
Starcandy

0 sweetpie ♥:


Hey you, feel the love in the air. Currently bubbles are stalking |+Follow |♥Dashboard