Thursday, January 26, 2012

Contest I Love Hijab by Nliyate


Assalammualaikum awesome people! How are you guys? Harini saya join satu contest. Ekceli, 
ada hamba Allah yang sangat baik hati invite saya untuk join contest nih. Terima kasih banyak-
banyak yeah. Kalau kamu mau join atau mau tau lebih detail, just click on the banner so kamu 
akan direct ke blog penganjur contest nih. There's 2 questions that contestant need to answer 
and the questions are:

1. Kenapa korang bertudung?
Ans- I dont think so benda ni harus dipersoalkan. Bertudung tuh satu 
kewajipan bagi seorang Muslim. For me, seorang perempuan belum boleh 
digelar Muslim apabila salah satu benda yang menjadi kewajipan tidak 
ditunaikan. Apa yang patut dipersoalkan sekarang kenapa masih belum 
tunaikan benda tu sedangkan ianya kewajipan? :-) 

2. Bertudung buat aktiviti korang terbatas tak?
Ans- Tak pun :D Kita cuma pakai tudung, bukan pakai something yg
berat dan merimaskan. Orang sekarang pun makin kreatif, dah ada 
tudung syria, tudung ekspres. Masuk dekat kepala, siap. Takpayah iron 
sana sini, jadi bagi saya tiada alasan untuk buat aktiviti saya terabatas.






With heart and soul, 
Starcandy


2 sweetpie ♥:

nliyate said...

salam dear , thanks sudi join . saya buad soalan tu sbb kdg2 sesetengah org pkai tudung sbb fesyen . anyway , tlg follow saya eh ? ;)

thefarinah♥ said...

@nliyate okay dah :D


Hey you, feel the love in the air. Currently bubbles are stalking |+Follow |♥Dashboard