Thursday, January 5, 2012

Kisah setengah hari di sekolah yang MEMBOSANKAN


Assalammualaikum and hello you all! How was your first day at school yesterday? I have a bad
luck yesterday on school. Well, not too bad but it was too boring. Saya xdapat berinteraksi
dengan sempurna sebab majoriti pupils that same class with me ialah orang-orang yang saya 
belum berapa comfortable. Well, I decide untuk menyelesakan diri first dengan suasana kelas
then dengan orang-orang dia sekali, the fact is I'm not friendly unless the person come to me
and greet me, hihiww :p Please doakan untuk saya sebab subject-subject dia quite difficult act.
Okay, saya mau solat dulu, kboiii! :)





With heart and soul, 
Starcandy


0 sweetpie ♥:


Hey you, feel the love in the air. Currently bubbles are stalking |+Follow |♥Dashboard